Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
26.9.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
3.7.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
15.5.2017 13:48:09

Dne 12.5.2017 jsme rozšířili strojový park o nové portálové zařízení Robel PA 1-20 ES.

» více

 
20.10.2016 8:30:44

Ke dni 30.9.2016 byl ukončen provoz střediska ACT Třešť.

» více

 
 
 

Oprava mostu v km 155,892 trati Brno-Česká Třebová v ulici Křenová

Objednatel Správa železniční dopravní cesty, s.o.
Smluvní objem 40,3 mil. Kč
Zhotovitel: Sdružení SEŽEV-REKO, a.s., AK Signal a.s., Firesta-Fišer, rekonstrukce, stavby, a.s.

Popis projektu

Účelem stavby byla rekonstrukce mostu, který již po letech provozu vykazoval značné závady. Jednalo se především o vypadané kamenné zdivo, průsaky vody a chybějící hydroizolace.

Z důvodu úplného přerušení provozu na mostě bylo nutné pro převedení vlaků kategorie EC a IC před samotnou rekonstrukcí vybudovat na nádraží Brno - dolní provizorní nástupiště délky 200m, které bylo situováno v místě snesené koleje č. 3. Nástupiště bylo vybaveno informačním systémem, osvětlením a přístřeškem.

Při rekonstrukci bylo provedeno kompletní snesení železničního svršku a konstrukčních vrstev na mostě, zřízena nová izolace a zajištěno odvodnění mostu. Na obou stranách byly opraveny římsy a na straně k ulici Křenová bylo repasováno zábradlí. Z líce konstrukce pak byla provedena sanace mostu. Současně s touto rekonstrukcí se přistoupilo i k rozsáhlejší rekonstrukci železničního svršku na mostě a v blízkém okolí mostu. Celkem byly nahrazeny 4 křižovatkové výhybky, 2 jednoduché výhybky a střed dvojité kolejové spojky za nové a 1 jednoduchá výhybka byla regenerována. Samotná úprava GPK pak zasahovala ve všech kolejích až ke koncům nástupišť brněnského hlavního nádraží, dále pak do kusých odstavných kolejí a končí za prvním obloukem traťové koleje ve směru na Brno – Židenice. Rekonstrukcí byl vyřešen havarijní stav mostu a tím byla prodloužena jeho životnost v řádů desítek let.

Fotografie

















 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.