Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
3.7.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
15.5.2017 13:48:09

Dne 12.5.2017 jsme rozšířili strojový park o nové portálové zařízení Robel PA 1-20 ES.

» více

 
20.10.2016 8:30:44

Ke dni 30.9.2016 byl ukončen provoz střediska ACT Třešť.

» více

 
26.9.2016 12:23:21

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2016 ve 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
 
 

Rekonstrukce koleje č. 1 a 2 Sklené nad Oslavou - Ostrov nad Oslavou

Objednatel SUBETRRA a.s.
Smluvní objem 53,1 mil. Kč
Zhotovitel: SEŽEV-REKO, a.s.

Popis projektu

Jedná se o celostátní dráhu zařazenou do Evropské sítě tratí TEN-T. Požadavkem při rekonstrukci bylo zvýšení traťové rychlosti a rekonstrukce železničního svršku i spodku.

Firma SEŽEV-REKO, a.s. jako subdodavatel firmy Subterra a.s. na této stavbě prováděla rekonstrukci železničního spodku a nástupiště v zastávce Laštovičky. Práce byly obzvláště náročné z důvodu těžkého přístupu na stavbu a nepřízně počasí. V části úseku bylo značně kamenité podloží, které značně stěžovalo odtěžovací práce. V určitých projektem daných úsecích byla prováděna vápenná stabilizace podloží. V celém úseku bylo rekonstruováno odvodnění, ve značné míře s použitím příkopových žlabů tvaru J-velký. V zastávce Laštovičky byly vybudovány dvě nová jednostranná nástupiště typu SUDOP délky 140m s výškou nástupní hrany 550mm nad temenem kolejnice. K nástupištím byly zřízeny i nové přístupové chodníky.

Rekonstrukcí traťových kolejích bylo dosaženo zvýšení traťové rychlosti na 120km/h, zajištění stability zemního tělesa vlivem rekonstruovaného odvodnění a stability kolejového roštu a geometrické polohy koleje.

Fotografie


Zemní pláň připravená pro zřízení konstrukčních vrstev

Hloubení rýhy pro odvodnění bouracím kladivem

Odtěžení vybourané horniny

Rozrušování skalního podloží

Uložené odvodňovací žlaby

Odvodňovací žlaby obsypané propustným materiálem

Vyústění odvodňovacích žlabů

Kladení geotextilie

Obsypávání odvodňovacích žlabů

Kladeení poklopů odvodňovacích žlabů

Zřízování konstrukční vrstvy ze štěrkodrtě

Stabilizace podloží vápnem

Stabilizace podloží vápnem

Zesílení pražcového podloží asfaltovou vrstvou

Pokládka trativodního potrubí

Zřízení konstrukční vrstva se zrekonstruovaným odvodněním

Předštěrkování koleje pro pokládku

Nový stav po rekonstrukci

Nový stav po rekonstrukci

Nový stav po rekonstrukci

Vodní skluz

Zrekonstruované nástupiště a zpevněný příkop v zastávce Laštovičky

Přístupový chodník na nástupiště zastávky Laštovičky

Ochrana svahu protierozní rohoží
 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.