Popis projektu
Jednalo se o opravu staniční koleje č. 420 v žst. Břeclav přednádraží v km 84,408 - 85,286, koleje č. 422 v km 84,482 - 85,287 a koleje č. 424 v km 84,482 - 85,287 včetně výměny výhybek č. 416, 419, 423, 425.
Požadavek na opravu vyvstal za účelem odstranění nevyhovujícího stavu kolejiště. Byla zde nedostatečná držebnost upevňovadel, částečná hniloba dřevěných pražců, značné opotřebení drobných upevňovadel (podkladnic, vrtulí, svěrek, kroužků) a nadměrný výskyt zjištěných defektoskopických vad kolejnic.
Stávající výhybky č. 416 ,419, 423, 425. byly vytrženy a nahrazeny novými stejného tvaru a byly položeny ve stejné poloze. Na výhybky byly dodány nové topné tyče pro EOV včetně jejich upevnění a montáže. Zbylé stavbou dotčené výhybky č.217, 227, 416, 419, 423, 420, 417, 425 byly pouze podbity bez dalších zásahů.
Stávající kolejový rošt ve staničních kolejích č.420, 422 a 424 byl v celé délce vytržen a nahrazen novým z kolejnic 49 E1 a betonových pražců B91 S/2. V polích navazujících na bezprostředně na výhybky byly použity dřevěné pražce s pružným upevněním svěrkami Skl24. Nově vložené výhybky a pole na dřevěných pražcích byly ponechány stykované, úseky obnovených staničních kolejí na betonových pražcích byly svařeny do bezstykové koleje. Kolejové lože pod novými konstrukcemi bylo odtěženo na požadovanou hloubku a doplněno novým kamenivem určeným pro kolejové lože. S ohledem na to, že se jednalo o staniční koleje, bylo kolejové lože v zapuštěném tvaru a mezi kolejemi byly zřízeny nové drážní stezky.