Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
17.09.2018 10:55:13

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 26.10.2018 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
30.08.2018 13:51:59

Společnost SEŽEV-REKO, a.s. přizpůsobila systém ochrany osobních údajů v rámci Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (zkratkou GDPR)

» více

 
26.09.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
03.07.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
 
 

Oprava koleje v úseku Kostelec u Jihlavy-Třešť, km 5,750-6,700 včetně opravy propustku km 4,190 trati Kostelec-Slavonice

Objednatel Správa železniční dopravní cesty, s.o.
Smluvní objem 11,0 mil. Kč
Zhotovitel: SEŽEV-REKO, a.s.

Popis projektu

K rekonstrukci bylo přistoupeno z důvodu dosluhujícího železničního svršku, který byl v daném úseku tvořen kolejnicemi tvaru A a dřevěnými pražci s rozponovým upevněním. Stávající kolejové lože bylo v první části strojně pročištěno a následně byl vytržen kolejový rošt, který byl nahrazen novým z užitých pražců SB 8 a kolejnic tvaru S49. Takto položený kolejový rošt byl podbit do původní polohy a poté svařen do bezstykové koleje. Současně byly pročištěny všechny příkopy a svahy byly očištěny od náletové vegetace a dřevin a nově vysvahovány. Rekonstrukcí tak byla zajištěna dokonalá držebnost upevňovadel, stabilita geometrické polohy koleje a tím došlo i ke zvýšení bezpečnosti železničního provozu.

Fotografie










 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.