Popis Projektu
Z důvodu stáří železničního svršku a opotřebení upevňovadel bylo rozhodnuto o opravě tratě v úsecích v km 0,510 – 1,964 a 2,966 – 3,319. Na části trati se nacházely ještě staré kolejnice tvaru A na ocelových pražcích, které již nevyhovovaly provozu a upevňovadla ve zmíněných úsecích přestávala plnit svou úlohu.
V prvním úseku v km 0,510 – 1,964 byla provedena souvislá výměna kolejnic s použitím kolejnicových pasů délky 75 m, které byly svařeny do bezstykové koleje. V úseku s ocelovými pražci byl kolejový rošt vytržen a kolejové lože bylo odtěženo pro pokládku nového kolejového roštu s betonovými pražci SB8. V prostorech pod výhybkami, dilatačními zařízeními a přejezdem byla odtěžena i konstrukční vrstva a zřízena stabilizační vrstva z KSC. Stávající výhybky byly regenerovány. V km 1,311 – 1,402 bylo zřízeno nové nástupiště s pevnou nástupní hranou z konzolových desek v délce 91 m.
Ve druhém úseku v km 2,966 – 3,319 bylo provedeno strojní čištění kolejového lože, výměna kolejového roštu s použitím kolejnicových pasů délky 75 m a betonových pražců SB8. Kolej byla následně svařena do bezstykové koleje.
Opravou tratě bylo dosaženo zvýšení bezpečnosti provozu a zajištění stability geometrických parametrů koleje na dalších několik let.