Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
17.09.2018 10:55:13

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 26.10.2018 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
30.08.2018 13:51:59

Společnost SEŽEV-REKO, a.s. přizpůsobila systém ochrany osobních údajů v rámci Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (zkratkou GDPR)

» více

 
26.09.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
03.07.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
 
 

Rekonstrukce přejezdové konstrukce v km 6,006 (P7179) trati Brno hl.n. - Přerov

Objednatel Správa železniční dopravní cesty, s.o.
Smluvní objem 17,8 mil. Kč
Zhotovitel: SEŽEV-REKO, a.s. a AK signal Brno a.s.

Popis projektu

Účelem stavby bylo provést výstavbu nového přejezdového zabezpečovacího zařízení včetně elektrické přípojky NN a provedení rekonstrukce železničního propustku v km 6,172, železničního svršku a spodku přejezdové konstrukce v km 6,006 z důvodu zhoršeného technického stavu.

Stávající kamenný klenbový propustek vykazoval již lokální deformace, proto bylo přistoupeno k jeho kompletnímu vybourání. Nahrazen byl železobetonovým propustkem tvořeným patkovými troubami a monolitickými čely.

Přejezdová konstrukce v km 6,006 byla tvořena pryžovými panely pouze ve vnitřní části. Opravou byly rekonstruovány i konstrukční vrstvy v oblasti přejezdové konstrukce, kterými byla zvýšena únosnost pláně železničního spodku. Kolejový rošt je nyní tvořen novými kolejnicemi tvaru 49 E1 a betonovými pražci tvaru B91 S/2. Přejezdová konstrukce byla zvolena celopryžová od výrobce Strail a nově je položena v celé šíři kolejového roštu, což umožní i případné pozdější směrové a výškové vyrovnání koleje, které dosud nebylo možné.

Stavbou bylo dosaženo zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu a zajištění stability geometrické polohy koleje.

Fotografie


Původní stav

Původní stav

Zpevnění pražcového podloží geotextilií a geomřížkou

Zřízení konstrukční vrstvy

Odtěžování původních konstrukčních vrstev

Zemní pláň

Zřízení konstrukční vrstvy ze štěrkodrti

Zaštěrkování koleje

Zaštěrkování koleje

Původní stav propustku

Demolice kamenné klenby propustku

Vyrovnání podkladu pro položení trub

Uložené ŽB trouby nového propustku

Obsyp trub zeminou

Vyústění propustku

Nový kolejový rošt nad propustkem

Nový stav propustku po rekonstrukci - vtoková část

Nový stav propustku po rekonstrukci - výtoková část
 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.