Popis projektu
Účelem stavby bylo provést výstavbu nového přejezdového zabezpečovacího zařízení včetně elektrické přípojky NN a provedení rekonstrukce železničního propustku v km 6,172, železničního svršku a spodku přejezdové konstrukce v km 6,006 z důvodu zhoršeného technického stavu.
Stávající kamenný klenbový propustek vykazoval již lokální deformace, proto bylo přistoupeno k jeho kompletnímu vybourání. Nahrazen byl železobetonovým propustkem tvořeným patkovými troubami a monolitickými čely.
Přejezdová konstrukce v km 6,006 byla tvořena pryžovými panely pouze ve vnitřní části. Opravou byly rekonstruovány i konstrukční vrstvy v oblasti přejezdové konstrukce, kterými byla zvýšena únosnost pláně železničního spodku. Kolejový rošt je nyní tvořen novými kolejnicemi tvaru 49 E1 a betonovými pražci tvaru B91 S/2. Přejezdová konstrukce byla zvolena celopryžová od výrobce Strail a nově je položena v celé šíři kolejového roštu, což umožní i případné pozdější směrové a výškové vyrovnání koleje, které dosud nebylo možné.
Stavbou bylo dosaženo zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu a zajištění stability geometrické polohy koleje.