Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
17.09.2018 10:55:13

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 26.10.2018 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
30.08.2018 13:51:59

Společnost SEŽEV-REKO, a.s. přizpůsobila systém ochrany osobních údajů v rámci Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (zkratkou GDPR)

» více

 
26.09.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
03.07.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
 
 

Rekonstrukce přejezdové konstrukce v km 9,608 tr. Brno-Veselí n.M.

Objednatel Správa železniční dopravní cesty, státní organizace (SŽDC, s.o.)
Smluvní objem 13,5 mil.
Zhotovitel: SEŽEV-REKO, a.s. ve sdržení s AK Signal Brno a.s.

Popis projektu

       Účelem stavby byla rekonstrukce stávajícího železničního přejezdu místní komunikace ul. Švehlovy přes dvoukolejnou celostátní železniční trať v obci Šlapanice. Byl rekonstruován železniční spodek a svršek v místě přejezdu a jeho přechodových oblastech. Součásti stavby bylo zlepšení odvodnění vybudováním příkopové zídky dl. 32.5m u koleje č. 1 ve směru od přejezdu k žst. Šlapanice, sanace trubního propustku v km 9,658 a rekonstrukce nezpevněného příkopu u koleje č. 1 směrem k žst. Šlapanice. Vzhledem k tomu, že se přejezd nachází v oblouku s poloměrem (R=356.00m/360.15m) byla provedena směrová a výšková úprava celého motivu obou kolejí. Nová konstrukce přejezdu je z celopryžových přejezdových panelů Strail. Stavbou bylo rovněž modernizováno přejezdové zabezpečovací zařízení s novými výstražníky vybavenými celými závorami z důvodu omezení zvukové výstrahy. Stavba přispěla ke zvýšení celkové bezpečnosti přejezdu a snížení hlukové zátěže zvukovou výstrahou přejezdu.

Fotografie

















 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.