Popis projektu
Předmětem stavby bylo řešení stávající infrastruktury za účelem zvýšení cestovní rychlosti, zkrácení jízdních dob a přepravních časů. Předpokladem pro tento požadavek je změna stávajícího organizování dopravy. Navrženo je zřízení dispečerského pracoviště v žst. Kájov, odkud bude dálkově ovládána doprava, řízeny staniční rozhlasové zařízení, traťový radiový systém a systém místních radiových sítí. Později je v plánu toto dispečerské pracoviště přesunout do žst. České Budějovice. Ze stavebního pohledu bude podél celé tratě položen nový traťový a optický kabel, zabezpečovací a sdělovací kabely. Kolejové úpravy jsou navrženy v železničních stanicích Kremže, Zlatá Koruna, Český Krumlov, Kájov, Hořice na Šumavě, Polná na Šumavě a Černá v Pošumaví. V těchto stanicích se přistoupilo současně i k výstavbě nových nástupišť s výškou nástupní hrany 0,55m nad TK. Zcela nová nástupiště byla navržena v zastávkách Vrábče, Holubov, Plešovice, Český Krumlov – zastávka, Mezipotočí, Hodňov, Žlábek, Horní Planá – zastávka, Pernek, Ovesná a Pěkná. Firma SEŽEV-REKO, a.s. realizovala kolejové úpravy a výstavbu nástupišť v žst. Černá v Pošumaví, v zast. Horní Planá, Pernek na Šumavě a Pěkná. Samotnou výstavbu nástupiště pak firma realizovala v zastávce Ovesná.