Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
17.09.2018 10:55:13

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 26.10.2018 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
30.08.2018 13:51:59

Společnost SEŽEV-REKO, a.s. přizpůsobila systém ochrany osobních údajů v rámci Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (zkratkou GDPR)

» více

 
26.09.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
03.07.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
 
 

Rozšíření strojového parku společnosti SEŽEV-REKO

Dne 12.5.2017 jsme rozšířili strojový park o nové portálové zařízení Robel PA 1-20 ES. Stroj umožňuje oddělenou pokládku kolejového roštu kladením pražců na připravenou pláň kolejového lože. Jeho konstrukční řešení umožňuje přemístění až 20 kusů pražců přímo z železničních vozů na místo pokládky. Zařízení se pohybuje po drážce z kolejnic uložených na připravené pláni kolejového lože a mezi tuto drážku pak klade samotné pražce v požadovaném rozdělení. Zařízení je volitelně vybaveno i výměnným nosníkem pro přemístění břevna v maximální délce 13 m. V praxi je tak možné přemisťovat smontované části kolejových polí uchycením pomocí kolejnicových kleští.

Zařízení ještě doplňuje manipulátor pro pokládku kolejnic, který slouží k přemisťování dlouhých kolejnicových pasů. Stroj se pohybuje po stejné drážce jako portálové zařízení a tyto kolejnicové pasy následně uloží na pražce. V této fázi již může nastoupit pracovní četa, která upevní kolejnice svěrkami. Na takto vytvořeném kolejovém roštu je možné pojíždět železničními vozy s pražci a pracovní postup se stále opakuje.

S  nasazením strojů se uvažuje zejména na investičních akcích s celkovou obnovou železničního svršku.


 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.