Výstavba, rekonstrukce železnic a komunikací

Aktuality
 
26.09.2017 11:23:57

Představenstvo společnosti SEŽEV-REKO, a.s. (dále jen „společnost“) si dovoluje tímto pozvat akcionáře společnosti na řádnou valnou hromadu společnosti, která se bude konat dne 27.10.2017 v 9.00 hodin v sídle společnosti, v zasedací místnosti na adrese Brno - Maloměřice, Jarní 898/50.

» více

 
03.07.2017 8:34:42

Dne 21.6.2017 naše společnost získala osvědčení o akreditaci s předmětem ověřování odborné způsobilosti a znalosti osob zajišťujících provozování dráhy nebo drážní dopravy, přípravu k odborným zkouškám a následné pravidelné školení dle zákona o drahách.

» více

 
15.05.2017 13:48:09

Dne 12.5.2017 jsme rozšířili strojový park o nové portálové zařízení Robel PA 1-20 ES.

» více

 
20.10.2016 8:30:44

Ke dni 30.9.2016 byl ukončen provoz střediska ACT Třešť.

» více

 
 
 

Železniční přejezdy na trati Frýdlant n. O. - Ostravice

Objednatel AŽD Praha s.r.o.
Smluvní objem 4,6 mil
Zhotovitel: SEŽEV-REKO, a.s.

Popis projektu

V rámci této stavby byla provedena rekonstrukce celkem 15 železničních přejezdů na trati Frýdlant nad Ostravicí – Ostravice. Účelem této rozsáhlé akce bylo zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech a osazení nových přejezdových výstražníků. Firma SEŽEV-REKO, a.s. realizovala rekonstrukci celkem 3 přejezdů v kilometrech 1,494, 1,850 a 4,924. Vždy byla snesena pouze projektem daná nejnutnější část koleje, odtěženy spodní vrstvy a zřízeny nové konstrukční vrstvy a kolejové lože s novým železničním svrškem na betonových pražcích B91. Přejezdy byly osazeny moderní celopryžovou konstrukcí STRAIL. Zrekonstruované přejezdy nyní plně vyhovují ustanovením normy ČSN 342650 – Přejezdová zabezpečovací zařízení a zajišťují tak bezpečnější křížení silniční komunikace se železnicí.

Fotografie


Km 1,494 - Původní stav

Km 1,494 - Původní stav

Km 1,494 - Zrekonstruovaná kolej v přejezdové části, osazené závěrné zídky

Km 1,494 - Nový stav po rekonstrukci

Km 1,494 - Nový stav po rekonstrukci

Km 1,850 - Původní stav

Km 1,850 - Původní stav

Km 1,850 - Odtěžené spodní vrtsvy

Km 1,850 - Položený nový kolejový rošt

Km 1,850 - Zrekonstruovaná část koleje s osazenými závěrnými zídkami

Km 1,850 - Nový stav po rekonstrukci

Km 4,924 - Původní stav

Km 4,924 - Původní stav

Km 4,924 - Zrekonstruovaná kolej s osazenými závěrnými zídkami

Km 4,924 - Nový stav po rekonstrukci

Km 4,924 - Nový stav po rekonstrukci
 
 
 
 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.